TOT ALLÒ QUE NECESSITO SABER HO VAIG APRENDRE A L'ESCOLA INFANTIL

Aquesta és l'aportació de Robert Fulghum (escriptor nord-americà), com a testimoni de la importància de l'escola infantil:

"Gairebé tot allò que necessito saber sobre com viure, què fer i com ser, ho vaig aprendre a l'escola infantil. La sabiesa no està al final del cim o d'aquella muntanya que és la Universitat, sinó que està al sorral del pati. 
Aquestes són les coses que jo vaig aprendre:
  • Compartir-ho tot.
  • Jugar justament.
  • No pegar als altres.
  • Guardar les coses allà on les vaig trobar. 
  • Netejar el meu desordre.
  • No agafar les coses que no són meves.
  • Dir que ho sento molt quan faig mal a algú.
  • Rentar-me les mans abans de menjar.
  • Aprendre a pensar.
  • Dibuixar, cantar, pintar, ballar...
  • Agafar-me de la mà dels companys i estar junts.
  • Recordar-me de les petites llavors del pot de plàstic.
També recordo la primera paraula que vaig aprendre, i la més gran: MIRA!"

Comentaris

Entrades populars